
ជា កម្រិត ប្រភព ដែល ចូលរួម ក្នុង វាល បង្ហាញ អន្តរសកម្ម Shenzhen Qunmao បង្ហាញ ទូរស័ព្ទ (Qtenboard) បាន ត្រឹមត្រូវ ចំណុច ខ្លាំង នៃ គម្រោង របស់ គម្រោង ។ ជាមួយ " ដំណោះស្រាយ ក្ដារ ក្ដារ ដែល បាន ទាក់ទង នឹង ការ គាំទ្រ ក្រុម ទូរស័ព្ទ R&D ដែល មាន សុវត្ថិភាព ចូលរួម គ្នា ខ្ពស់ ការ ដោះស្រាយ សេវា នៅ លើ តំបន់ បណ្ដាញ លទ្ធផល បន្ទាប់ ពី បដិសេធ និង គាំទ្រ បច្ចេកទេស យើង ផ្ដល់ សេវា មួយ បញ្ឈប់ ពី ការ កែប្រែ បច្ចេកទេស ដើម្បី បញ្ជូន គម្រោង ក្នុង ការ អប់រំ និង ចម្រៀក បង្ហាញ ការ ជួយ គម្រោង កម្រិត ខ្ពស់ និង បន្ថយ ការ ប្រតិបត្តិការ ។
1. ការ ដោះស្រាយ ក្ដារ ម៉ែត្រ ដែល បាន ប្ដូរ ៖ ផ្គូផ្គង ទាមទារ តួអក្សរ គម្រោង
ឆ្លើយតប ចំពោះ ការ ចាំបាច់ ផ្សេង គ្នា នៃ គម្រោង ផ្សេងៗ សម្រាប់ ការ ធ្វើការ ផ្នែក រឹង និង ឆប ភាព ប្រព័ន្ធ ។ យើង ផ្ដល់ សេវា ក្ដារ ប្តូរ តាម បំណង ពេញលេញ ដោយ បដិសេធ ដំណោះស្រាយ ស្តង់ដារ "ទំហំ មួយ-fits-all" ៖
ការ ផ្លូវកាត់ ក្ដារ ប្រព័ន្ធ ច្រើន ៖ គាំទ្រ ការ ប្ដូរ តាម បំណង សម្រាប់ វីនដូ ផ្ទុក 8GB--16GB RAM 256GB- 5112GB) និង Android (4 32G ដល់ 8 128G RAM, Android ប្រព័ន្ធ 14.0) កម្មវិធី មិន មែន អាច ត្រូវ បាន ដំឡើង មុន ឬ ប្រព័ន្ធ ភាគ ទី បី (ឧ. លីនុច) អាច ត្រូវ បាន កែប្រែ តាម រយៈ ការ គម្រោង ។
ការ ប្ដូរ ម៉ូឌុល មុខងារ តាម បំណង ៖ ការ ធនធាន OPS សម្រាប់ ការ រួមបញ្ចូល ការ បញ្ចូល ម៉ាស៊ីន ថត AI ម៉ូឌុល 4G / 5G ។ ល ។ សម្រាប់ គម្រោង អប់រំ តំណ ក្នុង ជម្រៅ រវាង កម្មវិធី បង្រៀន និង ក្ដារ កណ្ដាល អាច ត្រូវ បាន ប្ដូរ តាម បំណង ដើម្បី ទទួល បាន " ការ ធ្វើ ឲ្យ ចុច មួយ សកម្ម នៃ របៀប បង្រៀន ។ "
2. ក្រុម បច្ចេកទេស R&D ដែល បាន ចង្អុល ៖ ការ អនុវត្ត គម្រោង ផ្សេង ទៀត
គម្រោង មិន ចាំបាច់ កម្រិត ការ តភ្ជាប់ បច្ចេកទេស ។ យើង មាន ក្រុម បច្ចេកទេស R&D ដែល មាន សមាសភាគ ច្រើន ជាង ១០ ដែល ផ្ដល់ ការ គាំទ្រ ពេញលេញ ដកក់ និង បន្ទាប់ ពី បដិសេធ "៖
ការ ទំនាក់ទំនង បច្ចេកទេស មុន ចម្លង ៖ ឆ្លើយតប ចំពោះ ការ វិនិច្ឆ័យ បច្ចេកទេស ក្នុង ២៤ ម៉ោង ។ ផ្ដល់ ការ គូរ ដំណោះស្រាយ ឯកសារ ពិធីការ ចំណុច ប្រទាក់ ។ និង ជំនួយ គម្រោង ក្នុង ការ ចងក្រង ប៉ារ៉ាម៉ែត្រ បិទី
ការ គាំទ្រ R&D នៅក្នុង- sales ៖ សម្រាប់ ការ ត្រូវការ ផ្ទាល់ខ្លួន , ក្រុម បច្ចេកទេស លទ្ធផល គ្រោង ការ អភិវឌ្ឍន៍ មុន ក្នុង ថ្ងៃ 5-7 ថ្ងៃ ធ្វើការ និង ធ្វើ សមកាលកម្ម វឌ្ឍនភាព អភិវឌ្ឍន៍ នៅ ក្នុង ដំណើរការ ។
ការ បង្ហាត់ បច្ចេកទេស បន្ទាប់ ពី ប្រហែល ៖ បន្ទាប់ ពី បញ្ជូន គម្រោង សម័យ បង្ហាត់ បច្ចេកទេស ត្រូវ បាន ផ្ដល់ នូវ ការ បំបាត់ កំហុស ឧបករណ៍ ផ្ទុក ។ កា រកំណត់ កំហុស និង ប្រតិបត្តិការ ផ្នែក ទន់ ប្រតិបត្តិការ និង ក្រុម ថែទាំ របស់ គម្រោង អាច ដោះស្រាយ បញ្ហា រាល់ ថ្ងៃ ដោយ ទំនាក់ទំនង ។

៣. ភាព ត្រឹមត្រូវ នៃ ការ ចូលរួម ខ្ពស់ ៖ ឆ្លើយតប ដោយ ឆ្លើយតប ទៅ កាន់ គម្រោង ដែល មិន រំពឹង ទុក
យើង យល់ ពេញលេញ ថា ការ ទាមទារ គម្រោង ផ្លាស់ប្ដូរ ធម្មតា កំឡុង ពេល កើន ដែល បាន ដោះស្រាយ ដោយ គោលការណ៍ នៃ " ការ ឆ្លើយតប រហ័ស និង ការ លៃតម្រូវ លិបិក្រម គ្នា" យើង បន្ថយ តម្លៃ ទំនាក់ទំនង គម្រោង ៖
ការ គាំទ្រ ការ លៃតម្រូវ លំដាប់ ៖ មុន នឹង បង្កើត ផលិត បញ្ជាក់ លទ្ធផល (e. g., ទំហំ ការ កំណត់ រចនា សម្ព័ន្ធ ចំណុច ប្រទាក់) អាច ត្រូវ បាន លៃតម្រូវ ដល់ ៥% នៃ ចំនួន លំដាប់ ទំនេរ ។ សម្រាប់ លំដាប់ បន្ថែម លំដាប់ កំឡុង ពេល បង្ហាញ កាលវិភាគ អាទិភាព ត្រូវ បាន ផ្ដល់ ឲ្យ ដើម្បី ជៀសវាង ការ ពន្យារ កាលវិភាគ គម្រោង ។
ការ ចែកចាយ និង លទ្ធផល ឯកសារ ៖ ការ តំណត់ ផ្តល់ ឲ្យ របាយការណ៍ ការ ត្រួត ពិនិត្យ រូបតំណាង ឯកសារ CE/FCC និង វិញ្ញាបនបត្រ គុណភាព ត្រឹមត្រូវ ដើម្បី ជួយ គម្រោង គម្រោង ក្នុង ការ បំពេញ ឯកសារ ទទួល យក គម្រោង ។ សម្រាប់ គម្រោង ពិសេស កញ្ចប់ លទ្ធផល ដែល បាន ផ្ទាល់ ខ្លួន (ឧ. ការ បោះពុម្ព គម្រោង LOGO) ដែល អាច បង្កើន ការ ទទួល ស្គាល់ គម្រោង ។
ការ កែសម្រួល វិធីសាស្ត្រ ចេញលេញ ៖ គាំទ្រ កម្រិត សម័យ សម្រាប់ សញ្ញា ពេញលេញ ។ ការ ផ្នែក ចាស់ អាច ត្រូវ បាន រៀបចំ តាម រយៈ វឌ្ឍនភាព ដំឡើង គម្រោង ដើម្បី ជៀស វាង ថត កម្រិត ។
៤ វិសាលភាព ពេញលេញ បន្ទាប់ ពី ការ បញ្ជូន ៖ ដោះស្រាយ ការ ប្រតិបត្តិការ ក្រោយ គម្រោង
គម្រោង មិន ត្រូវ តែ ចាំបាច់ ការ ឆ្លើយតប យឺត បន្ទាប់ ពី ចម្លើយ ឬ ការ ថែទាំ ពិបាក ។ យើង បាន ស្ថាបនា ពីរ "ចេញ បណ្ដាញ" ប្រព័ន្ធ បន្ទាប់ ពី បណ្ដាញ ដែល បង្កើន ទីក្រុង ភាគ ច្រើន ៖
7×24 ម៉ោង នៅ លើ បណ្ដាញ បន្ទាប់ ពី បដិសេធ ៖ ដោះស្រាយ ជាង ៨០% នៃ កំហុស កម្មវិធី នៅ ក្នុង ១ ម៉ោង តាមរយៈ ទូរស័ព្ទ និង ជំនួយ ពី ចម្ងាយ (TeamViewer) ។ សម្រាប់ បញ្ហារ
ការ សម្រាក រយៈពេល រយៈពេល បន្ទាប់ ពី វិញ កម្រិត កម្រិត ។ សេវា ការ ត្រួត ពិនិត្យ កណ្ដាល ទំនេរ ត្រូវ បាន ផ្ដល់ សម្រាប់ ១ ឆ្នាំ បន្ទាប់ ពី ការ ផ្ដល់ គម្រោង ដើម្បី កំណត់ អត្តសញ្ញាណ កំហុស ឧបករណ៍ ដែល អាច ធ្វើ បាន និង បន្ថយ ប្រតិបត្តិការ បន្ទាប់ ពី គម្រោង និង តម្លៃ ថែទាំ ។

៥. ម៉ាទ្រីស មូលដ្ឋាន សំឡេង ៖ គម្រោង ភាគច្រើន ត្រូវការ គម្រោងName
សៀវភៅ ពេញលេញ បង្កើន ទំហំ ពី ៣២ អ៊ីមែល ទៅ ១១០ អ៊ីមែល ការ ផ្គូផ្គង ភាព គម្រោង ខុស ដោយ ត្រឹមត្រូវ ដោយ មិន ចាំបាច់ កូអរដោនេ ជាមួយ អ្នក ផ្ដល់ ច្រើន ៖
| សិទ្ធិ QtenboardComment | មូលដ្ឋាន ផ្សេងទៀត | |
| ការ ប្តូរ ក្ដារ ម៉via និង ផ្ទៃតុ ប្តូរ ពី ចម្ងាយ | 1. ផ្ដល់ ការ គាំទ្រ វីដេអូ ឯកសារ API ពី ចម្ងាយ២ បញ្ជូន ដំណឹង ក្នុង ៥ ថែមសាកល្បង ស្ថិតភាព ៣២ ម៉ោង បន្ទាប់ ពី ការ ដំឡើង កម្មវិធី មុនName | ១. ផ្ដល់ តែ ក្ដារ កម្រិត ស្តង់ដារ តែ គ្មាន ការ ផ្លូវកាត់ ផ្ទាល់ខ្លួន2. ទាមទារ ការ ចេញ |
| គ្មាន ការ គាំទ្រ លើ ផ្នែក សម្រាប់ ការ ទទួល យក គម្រោង | ១. វីដេអូ បំបាត់ កំហុស ទំនេរ និង ធាតុ ចែករំលែក អេក្រង់2. ពិនិត្យ ប្រព័ន្ធ ពី ចម្ងាយ ដើម្បី ជួយ ជាមួយ ការ ទទួល យកName | ១. ផ្ដល់ តែ សៀវភៅ អត្ថបទ ប៉ុណ្ណោះ គ្មាន ការ ណែនាំ ពេលវេលា ពិត2. ចំណុច បន្ថែម សម្រាប់ ការ គាំទ្រ បើ ការ ទទួល បាន បរាជ័យ |
| កំហុស លើ កន្លែង ដោយ គ្មាន លក្ខខណ្ឌ ជួសជុល | 1.Troubleshoot កំហុស កម្មវិធី ពី ចម្ងាយ ក្នុង ១ ម៉ោងName2. ផ្ដល់ មុន៣. ផ្ដល់ ឧបករណ៍ បម្រុង ទុក ប្រសិន បើ ចាំបាច់ | ១ គាំទ្រ តែ ការ ជួសជុល នៅ លើ តំបន់ ( ពេលវេលា ឆ្លើយតប > 72 ម៉ោង)2. គ្មាន ឧបករណ៍ បម្រុង ទុក ដែល បង្កើត ការ ពន្យារ គម្រោង |
FAQ
Q1 ៖ តើ អ្នក អាច កែសម្រួល ក្ដារ ក្ដារ ផ្លូវ ពី ចម្ងាយ សម្រាប់ កម្មវិធី អនុញ្ញាត ជាក់លាក់ ?
A1: បាទ ។ យើង ផ្ដល់ ការ គាំទ្រ វីដេអូ របស់ API ពី ចម្ងាយ និង ការ សាកល្បង ស្ថិតិ ថ្ងៃ ៣២ ម៉ោង ចាប់ផ្ដើម ដំឡើង កម្មវិធី មុន ។
Q2 ៖ ត្រូវ ការ ណែនាំ ពី ចម្ងាយ សម្រាប់ ការ ទទួល យក គម្រោង ?
A2 ៖ យើង ផ្ដល់ វីដេអូ បំបាត់ កំហុស ដេមិន ចែករំលែក អេក្រង់ និង ពិនិត្យ ប្រព័ន្ធ ពី ចម្ងាយ ដើម្បី ធ្វើ ឲ្យ ស្តង់ដារ ទទួល ។
Q3 ៖ របៀប ជួសជុល កំហុស ឧបករណ៍ នៅ លើ តំបន់ ដោយ គ្មាន ការ ជួសជុល នៅ លើ តំបន់ ?
A3: ការ ពិបាក បញ្ហា ពី ចម្ងាយ ១ ម៉ោង សម្រាប់ ផ្នែក ក្រោយ មុន
Q4 ៖ គម្រោង វែង ដែល អ្នក អាច ប្រាកដ ថាស បច្ចេកទេស ពី ចម្ងាយ ?
A4: បាទ ។ ទំនាក់ទំនង ដែល បាន បង្ហាញ ឆ្លើយ តប ឆ្លើយតប ២៤/ ៧ ទាន់សម័យ ធ្វើ ឲ្យ វឌ្ឍនភាព សកម្ម និង ឯកសារ ទំនាក់ទំនង ទាំងអស់ ។